1. Care sunt nevoile si dorintele potentialilor clienti?
2. Ce tipuri de produse vor satisface aceste nevoi si dorinte?
3. Cine sunt clientii pe care ii servim acum?
4. Care ar trebui sa fie clientii nostri?
5. Clientii sunt impartiti in mod corect in segmente de piata?
6. La ce schimbari viitoare ne putem astepta?
7. Ce diferente intre grupurile de clienti ne cer sa le abordam cu produse sau metode diferite?
8. Care este profitabilitatea fiecarei piete, atat potentiala cat si actuala? Cum se schimba aceasta in timp?
9. Se maresc sau se micsoreaza grupele care compun baza noastra actuala de clienti?
10. Se schimba nevoile lor?
11. Se schimba veniturile lor?
12. Ce sisteme avem pentru a verifica periodic segmentarea pietei?
13. Aceste sisteme sunt efective si eficiente?
14. Ce sisteme ave pentru a monitoriza evolutiile pietei si pentru a face ajustari de segmente si strategie ca raspuns?
15. Sunt acestea efective si eficiente? Ce pasi se fac pentru a imbunatati procesul de subdivizare a pietelor noastre?

+

1. Cum afla clientii potentiali de toate produsele disponibile pentru ei?
2. Cum afla clientii potentiali de toate produsele oferite lor de catre firma noastra?
3. Sunt satisfacuti clientii de produsele oferite de noi?
4. Sunt satisfacuti de felul in care le sunt oferite produsele noastre?
5. Nivelul satisfactiei clientilor creste sau scade?
6. Exista un sistem pentru a obtine informatii de la clienti despre nivelul lor de satisfactie fata de produsele noastre?
7. Cat de eficient este acest sistem?
8. Scoate el in evidenta care dintre caracteristicile produsului sunt cele mai importante pentru clienti?
9. Ne releva ce nivel de calitate este considerat acceptabil/dorit de catre clienti?
10. Ne arata cat ar fi dispusi clientii sa plateasca pentru diverse niveluri de calitate?
11. Ne ofera informatii despre alte nevoi si dorinte ale clientilor pe care ar trebui sa le luam in considerare?
12. Ce costuri ar fi necesare pentru a spori validitatea rezultatelor?
13. Sistemul genereaza schimbari la momentul oportun pentru a rezolva problemele clientilor?
14. Cum sunt comunicate problemele clientilor catre aceia care sunt in masura sa le rezolve?
15. Procedurile de solutionare sunt centrate pe nevoile clientilor?
 
(articol preluat de pe
www.e-succes.ro )



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport