BCR umbla la politica de comisioane



Tags: Comisioane BCR, operatiuni cont curent, persoane fizice, persoane juridice



Banca Comerciala Romana (BCR) modifica, incepand de vineri, 26 decembrie 2008, politica de comisioane pentru operatiunile desfasurate prin intermediul contului curent, de catre persoanele fizice si persoanele fizice autorizate.

"Unul din principalele obiective ale BCR este garantarea competitivitatii prin adaptarea in permanenta a preturilor ofertei de produse si servicii bancare, in functie de nevoile clientilor si de conditiile pietei. Prin aceasta masura urmarim si continuarea programului de educare a clientilor in ceea ce priveste utilizarea canalelor alternative. Prin majorarea comisioanelor pentru operatiunile cu numerar si, concomitent, diminuarea comisioanelor pentru operatiunile fara numerar, incurajam orientarea catre 24 Banking sau catre alte variante alternative, mai avantajoase pentru clienti" a declarat Sorin Mititelu, director executiv al Directie Dezvoltare Afaceri si Produse Retail in cadrul BCR.

Prin aceasta masura, pentru un numar de 12 operatiuni si servicii comisioanele aferente sunt reduse la zero, printre care: intocmirea contractelor de garantie imobiliara de catre personalul bancii; eliberarea scrisorii de bonitate/referinta; transmiteri prin fax privind diverse mesaje ce privesc activitatea bancara, solicitate de client; consultarea arhivei CRB (pentru alte scopuri decat obtinerea de credite.

Totodata, comisioanele privind depunerile de numerar in conturile altor clienti (persoane fizice, persoane fizice autorizate sau persoane juridice), la ghiseele bancii, retragerile de numerar, la ghiseele bancii, platile intrabancare in valuta si vanzarea de cecuri comerciale se modifica in scopul redirectionarii clientilor catre alternative mai avantajoase, ce vizeaza efectuarea de operatiuni fara numerar.

"In afara de avantajele banesti de care beneficiaza clientii BCR care efectueaza operatiuni fara numerar, ca si consecinta a diminuarii numarului de operatiuni la ghiseele, calitatea servirii se va imbunatati semnificativ" a adaugat Sorin Mititelu.

In scopul simplificarii tarifului, BCR introduce un nivel de comisionare fix de 10 RON sau 10 EUR, in functie de moneda caracteristica serviciului/operatiunii furnizate. Lista acestora este disponibila in toate unitatile teritoriale ale bancii, precum si prin intermediul Contact Center. Printe ele se afla: speze remitere cec in numele clientului; investigatii cec-uri; cecuri returnate neonorate; anulare cecuri la cererea ordonatorului; taxa emitere cecuri in regim de urgenta; corespondenta letrica, etc.

O alta contributie la ridicarea standardelor de calitate o are procedura de inchidere automata a conturilor curente inactive, apartinand persoanelor fizice. BCR va continua si in 2009 sa inchida conturilor inactive.

Un cont curent devine inactiv atunci cand sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
- contul nu a avut nici o miscare pe o perioada de timp de 6 luni consecutive (exceptand plata dobanzilor, comisioanelor de administrare, ori alte cheltuieli de aceeasi natura);
- soldul contului este mai mic de 40 RON, inclusiv (sau lei echivalent);
- contul nu este atasat altor produse, active, in legatura cu care acestea functioneaza (depozite/ credite etc).

"Prin descarcarea din portofoliu a conturilor ce nu vor fi reactivate, se eficientizeaza timpii de procesare a operatiunilor in sistemul bancii. In acest mod BCR face inca un pas inainte in ridicarea standardelor de calitate a servirii clientilor sai" a continuat Mititelu.
Incepand cu luna aprilie 2009 clientii titulari ai conturilor inactive vor fi notificati si invitati sa si le reactiveze, efectuand cel putin o tranzactie prin orice canal la care acestia au acces.

***
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,5 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 630 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 52 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - 1.800 de bancomate si 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte, precum si in asigurari.

Erste Bank este, cu cei 53.633 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrala, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 30 iunie 2008, totalul activelor era de 214,2 miliarde de euro, profitul net de 636,6 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 15,2%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
•Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
•Prin e-mail la adresa
contact.center@bcr.ro . Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
•Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail:
cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: andreeanicoleta.deliu@bcr.ro


căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport