101 magazine Orange



Tags: Magazine Orange, Orange Shop, Tmisoara



Orange Romania isi confirma obiectivul de a incheia anul 2008 cu peste 100 de magazine in reteaua proprie de distributie, odata cu deschiderea unui nou Orange Shop in Timisoara.

Situat pe Calea Sagului nr. 72-78, Orange Shop Timisoara este al 101-lea magazin propriu Orange si al 4-lea deschis in Timisoara, in care clientii au posibilitatea de a testa inainte de cumparare toate serviciile de voce si date pe telefoanele si laptopurile expuse, de a-si plati facturile Orange si de a se bucura de beneficiile programului Orange Thank You.

Cu cele 101 de magazine proprii, 1.100 de magazine partenere si aproximativ 35.000 de puncte de vanzare a cartelelor preplatite, Orange continua sa detina cea mai ampla retea de distributie a unui operator de telecomunicatii mobile din Romania.

"Numai in acest an am investit aproape 5 milioane de euro in extinderea retelei de distributie Orange prin deschiderea unor noi magazine proprii si sustinerea partenerilor eficienti care s-au extins in orase si in zonele rurale. Anul viitor vom continua sa ne urmam strategia de dezvoltare echilibrata a retelei de distributie, prin deschiderea de noi Orange shop-uri si sustinerea partenerilor eficienti in extinderea teritoriala a propriilor retele de magazine", a spus Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.

Investitiile cumulate ale Orange in Romania in perioada 1997-2008 au depasit 1,6 miliarde de euro, dintre care aproximativ 200 de milioane au fost investiti anul acesta in extinderea si densificarea retelei de telecomunicatii, in dezvoltarea retelei de distributie a serviciilor Orange si in lansarea de noi produse si servicii, printre care si iPhone 3G.

***
despre Orange

Orange este lider de piata in Romania cu 10.208.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 milioane de clienti pe cinci continente.

La sfarsitul lunii septembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 349 milioane de euro, in crestere cu 7% in al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 101 de magazine in toata tara.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Pentru mai multe informatii puteti accesa
www.orange.ro


căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport