Tags: Mai merita sa te bagi la un leasing? Masini, rate, leazing, lizing



Ce poate fi mai simplu decat sa-ti iei o masina in leasing pe care sa nu platesti nimic, initial, si cu care sa te poti plimba unde vrei tu? Nimic! In urma cu cateva luni nici nu mai era nevoie sa demonstrezi ca ai ceva profit pe firma: dadeai certificatul de inmatriculare al firmei si primeai certificatul de inmatriculare al masinii. C-asa era in leasing. Sau lizing ori leazing, cum ii spun anumiti oameni, mai obisnuiti cu targurile auto decat cu termenii financiari complicati.

Vroiai o Dacia Logan? Pac: lizing, leazing, leasing. Vroiai un Matiz? La fel! Vroiai o nemteasca mai deosebita, un Bora sau un Passat? Pac, apelai la leasing, lizing, leazing. Numai ca, daca va uitati mai serios pe Internet si cautati putin pe Google, o sa vedeti tot mai mult legat de leasing un alt cuvant: cedare. Care, impreuna, inseamna la fel de simplu: cedare leasing. Sau lizing sau leazing, cum vreti.

Criza financiara mondiala a lovit puternic in industria auto. Firme cu nume grele in portofolii isi vand masinile cu plata in 2010, doar sa scape de ele din show-room. Firmele de leasing sunt disperate: cei care aveau contracte, in special la masini scumpe, renunta la ele. Lasa naiba rata reziduala, lasa naiba ratele achitate si fug mancand pamantul.

Asa ca, inainte de a face un lizing ori leazing, mai bine te gandesti de doua ori. Chiar mai merita? Intreaba si printre cunoscuti. O sa afli ca toti se plang de cresteri intre 10 si 15% la rata fata de ceea ce au discutat initial.

Masoara de 10 ori si taie o data. Cu lizingul nu mai e de glumit...



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport