Tags: mass media, presa, putere, informatie, Pepsi, Coca Cola



DA! Raspunsul este in 100% din cazuri pozitiv! Depinde doar din ce pozitie abordati problema. Daca sunteti receptorul, atunci mass-media va ofera garantia ca sunteti intotdeauna informat si, deci, actionati in consecinta. Va puteti inchipui o zi in care sa nu cititi un ziar, sa nu ascultati un post de radio sau sa nu priviti un post de televiziune? Cu siguranta: ar fi cel mai frumos concediu... Lasand gluma depoarte, trebuie spus ca, daca sunteti emitatorul, adica cel care transmite un mesaj cu ajutorul unui canal de comunicare, atunci acest act de diseminare a informatiei va poate umfla serios contul din banca. Iata doar o mica istorie elocventa in acest sens.

Cu zeci de ani in urma, un om obisnuit a avut interesanta idee de a pune o bucata de carne tocata, prajita, intr-o chifla. A adaugat putina salata de varza, mustar si ketchup. Si a oferit-o oamenilor, alaturi de, fireste, o bautura care contine in denumire termenul Cola. Pepsi sau Coca, nu conteaza.

Afacerea nu mergea stralucit, iar proaspatul nostru om de afaceri se gandea serios la altceva. Pana cand un prieten, ziarist, a avut "nastrusnica" idee de a scire un editorial despre noul mod de viata al tinerilor americani. Care, intre doua cursuri de facultate sau in pauza de masa de la uzina, devoreaza rapid un... hamburger. Ziaristul amintea faptul ca, probabil, acest stil de viata se va impune rapid si va fi adoptat de catre intreaga America.

Editorialul, tiparit in mii de copii, a creat imediat un current de opinie. Iar succesul a fost enorm! A doua zi prietenul nostru, cel cu ideea, nu a avut suficienta carne pentru a servi toti clientii. Intr-un an, in treizeci de state din SUA au aparut sute de mini-restaurante cu o litera galbena, frumos stilizata, pe frontispiciu. Astazi, in aproape fiecare mare oras din Romania poti manca un hamburger. S-ar fi intamplat acelasi lucru fara editorialul jurnalistului?


căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport