Tags: management, timp, time management, managementul timpului, obiective, principii, simplificare, conducere, organizare, resurse umane



De multe ori este greu de acceptat ca, desi conduceti zeci sau sute de oameni, aveti probleme (si chiar mari), cu gestionarea propriului timp. Dar acest fapt este cat se poate de real dintr-un motiv foarte simplu: cel mai usor ne este sa ne lasam pe ultimul loc... Ca administrator de afaceri sunteti tentat sa va ocupati mai intai de problemele altora si abia apoi de problemele dumneavoastra. Acest lucru poate inceta daca aplicati, chiar de acum, cele 7 principii simple de planificare a timpului descrise in cele ce urmeaza.

1. Realizati in fiecare dimineata lista cu ceea ce trebuie neaparat sa faceti,
2. Stabiliti-va un interval orar in care nimeni, sub nici o forma, sa nu va deranjeze. in acest interval puteti rezolva problemele cu adevarat importante ale companiei pe care o conduceti,
3. Luati decizia de a nu parasi o activitate pana cand aceasta nu este finalizata,
4. Faceti deosebirea intre urgent si important. De foarte multe ori (uneori, de chiar prea multe ori), lucrurile urgente nu sunt neaparat importante. Reciproca nu este neaparat valabila!
5. Includeti pe lista zilnica (sau saptamanala) de activitati si actiuni pe termen lung (legate de familie, de dumneavoastra personal sau de sectorul non-business)
6. Identificati perioada de timp in care dati randament maxim. Este inutil sa va programati intalnirile de afaceri pana in pranz daca sunteti un om mult mai activ dupa-amiaza,
7. Transmiteti aceste principii si directorilor din firma dumneavoastra:-)!

* Articol aparut in Consilier - Manualul directorului de SRL, editat de Rentrop&STraton: www.rs.ro.



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport