7 principii moderne de time management
02-Mar-2009 by Florin Campeanu
Tags: management, timp, time management, managementul timpului, obiective, principii, simplificare, conducere, organizare, resurse umane
1. Realizati in fiecare dimineata lista cu ceea ce trebuie neaparat sa faceti,
2. Stabiliti-va un interval orar in care nimeni, sub nici o forma, sa nu va deranjeze. in acest interval puteti rezolva problemele cu adevarat importante ale companiei pe care o conduceti,
3. Luati decizia de a nu parasi o activitate pana cand aceasta nu este finalizata,
4. Faceti deosebirea intre urgent si important. De foarte multe ori (uneori, de chiar prea multe ori), lucrurile urgente nu sunt neaparat importante. Reciproca nu este neaparat valabila!
5. Includeti pe lista zilnica (sau saptamanala) de activitati si actiuni pe termen lung (legate de familie, de dumneavoastra personal sau de sectorul non-business)
6. Identificati perioada de timp in care dati randament maxim. Este inutil sa va programati intalnirile de afaceri pana in pranz daca sunteti un om mult mai activ dupa-amiaza,
7. Transmiteti aceste principii si directorilor din firma dumneavoastra:-)!
* Articol aparut in Consilier - Manualul directorului de SRL, editat de Rentrop&STraton: www.rs.ro.