Imposibilul este temporar
12-Oct-2007 by Florin Campeanu
Tags: Adidas, imposibil, advertising, publicitate, copywriting, Pierre de Hillerin
E vineri, asa ca vin in fata dumneavoastra cu foarte putine cuvinte, dar care, sper, va vor da de gandit peste week-end. Probabil ca veti recunoaste definitia imposibilului pe care v-o prezint mai jos. A fost data de un copywriter genial si folosita pentru promovarea unei colectii Adidas in urma cu 5-6 ani.
"Imposibilul este doar un cuvant mare aruncat de oameni marunti care considera ca este mai simplu sa traiasca in lumea ce le-a fost data decat sa experimenteze puterea pe care o au ca sa o schimbe.
Imposibilul nu este un fapt.
Imposibilul este o opinie.
Imposibilul nu este o declaratie.
Imposibilul inseamna a indrazni.
Imposibilul este o eventualitate.
Imposibilul este TEMPORAR!"
***
Cu multumiri domnului profesor Pierre de Hillerin pentru clipele in care mi-a deschis ochii asupra cuvintelor de mai sus. Si, mai ales, asupra adevarului ce se gaseste dincolo de ele...