Tags: Adidas, imposibil, advertising, publicitate, copywriting, Pierre de Hillerin



E vineri, asa ca vin in fata dumneavoastra cu foarte putine cuvinte, dar care, sper, va vor da de gandit peste week-end. Probabil ca veti recunoaste definitia imposibilului pe care v-o prezint mai jos. A fost data de un copywriter genial si folosita pentru promovarea unei colectii Adidas in urma cu 5-6 ani.

"Imposibilul este doar un cuvant mare aruncat de oameni marunti care considera ca este mai simplu sa traiasca in lumea ce le-a fost data decat sa experimenteze puterea pe care o au ca sa o schimbe.

 

Imposibilul nu este un fapt.

Imposibilul este o opinie.

Imposibilul nu este o declaratie.

Imposibilul inseamna a indrazni.

Imposibilul este o eventualitate.

Imposibilul este TEMPORAR!"

***

Cu multumiri domnului profesor Pierre de Hillerin pentru clipele in care mi-a deschis ochii asupra cuvintelor de mai sus. Si, mai ales, asupra adevarului ce se gaseste dincolo de ele...



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport