Tags: brand, Google, General Electric, Coca Cola, Nokia, Toyota, IBM, Marlboro, Vodafone, BMW



Intr-o lume dominata de branduri, e normal sa ne punem intrebarea: care este cel mai valoros? Pana acum 3-4 ani, nu exista nici un dubiu: Coca Cola. Lucrurile s-au schimbat si prima pozitie e dominata de... Google. In doar 10 ani de existenta, motorul de cautare (de la care s-au facut numeroase extensii de brand) a depasit Coca Cola. Iar compania de bauturi racoritoare are peste 100 de ani si sute de fabrici in intreaga lume.

Dar iata cum arata top 20 al celor mai valoroase branduri, conform prestigioasei reviste Forbes (http://www.forbes.com ):

1. Google - 66,4 milioane dolari
2. General Electric - 61,8 milioane dolari
3. Microsoft - 54,9 milioane dolari
4. Coca Cola - 44,1 milioane dolari
5. China Mobile - 41,2 milioane dolari
6. Marlboro - 39,1 milioane dolari
7. Wal-Mart - 36,8 milioane dolari
8. Citi - 33,7 milioane dolari
9. IBM - 33,5 milioane dolari
10. Toyota - 33,4 milioane dolari
11. McDonald's - 33,1 milioane dolari
12. Nokia - 31,6 milioane dolari
13. Bank of America - 28,7 milioane dolari
14. BMW - 25,7 milioane dolari
15. HP - 24,9 milioane dolari
16. Apple - 24,7 milioane dolari
17. UPS - 24,5 milioane dolari
18. Wells Fargo - 24,2 milioane dolari
19. American Express - 23,1 milioane dolari
20. Louis Vuitton - 22,6 milioane dolari

Cu alte cuvinte, daca maine Larry Page si Serghei Brin ar decide sa vanda brandul Google (atentie, doar brandul, nu compania), ar obtine aproape 67 miliarde de dolari. Intreaga companie valoreaza deja peste 100 de milioane de dolari! Mai este cineva care inca nu crede in forta Internetului?...

*** Vrei un training pe brand, focus, managementul afacerii? Da-mi un mail pe florinc@rs.ro!


căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport