Tags: client, potential client, corespondenta de afaceri, chestionare



In tot ceea ce intreprindeti legat de chestionarele trimise clientilor, nu uitati ca dumneavoastra doriti ceva din partea lor! Deci rugati-i in mod prietenos sa colaboreze. Nimic nu descurajeaza mai mult un client potential decat intrebarile solicitante si repetate, al caror sens el nu il intelege. Renuntati la toate formularile care, intr-un anume fel, preseaza clientul:

* Incorect: Pentru a va putea ajuta in mod optim, avem mai intai nevoie sa...
* Corect: Raspunsurile pe care ni le veti da ne vor ajuta si pe noi si pe dumneavoastra...
* Incorect: Pentru a vedea utilitatea serviciului nostru, completati mai intai acest chestionar...
* Corect: Daca veti completa chestionarul alaturat, va vom putea ajuta mai bine in viitor...

Daca persoana abordata recunoaste, in intrebarile puse, sensul acestora si avantajul pe care il poate obtine, va raspunde de buna voie si cu mare placere. Chestionarele cu tenta obligatorie provoaca respingere, raspunsuri nefondate si, in cel mai rau caz, pierderea clientului. Lucruri pe care, in mod sigur, nu vi le doriti!


căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport