Tags: scrisori de scuze, faliment, comanda, furnizor, incident, discount



Stimate domnule ..........,

In confirmarea comenzii dumneavoastra din data de 20 septembrie 2007 v-am marturisit cat suntem de onorati sa va avem drept client, aceasta fiind, de altfel, prima relatie comerciala dintre companiile noastre. Din pacate, asa cum v-am mentionat in discutia telefonica din aceasta dupa-amiaza, suntem nevoiti sa nu onoram exact prima comanda. Pentru acest lucru imi cer, inca o data, scuze.

Nu are sens sa va plictisesc cu detalii, cert este ca furnizorul nostru de produse de birotica din Germania are serioase probleme financiare, fiind in pragul falimentului. Fara indoiala, avem o varianta de rezerva, dar, ca totul sa fie absolut negativ, acesta nu are articolele pe care dumneavoastra le-ati comandat. Nu vreau sa dau, in nici un caz, vina pe acesti factori care s-au combinat si au dus la acest rezultat catastrofal. Este numai si numai vina noastra ca nu putem onora o comanda extrem de importanta.

In cele cateva ore de la aflarea neplacutei vesti am luat deja legatura cu un al treilea furnizor si am primit asigurarea ca un transport a plecat catre noi, urmand sa ajunga in cursul zilei de vineri, 8 noiembrie. Sper sa fiti atat de bun si sa acceptati acest termen.

Va multumesc foarte mult pentru intelegere si sper ca vom colabora si pe viitor, acesta fiind un incident izolat. Pentru a va dovedi totala noastra disponibilitate, la discount-ul acordat initial, de 10%, mai adaugam 5 procente.

Cu deosebita stima,

Nume, prenume
Functie



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport