Tags: targuri, expozitii, ROMEXPO, TIB, TIBCO, manifestari expozitionale, ROMHOTEL, EXPODRINK



Cu costuri minime

Exploatati la maximum targurile si expozitiile!

Inainte de 1989, pentru un elev sau director de intreprindere de stat, student sau lucrator in cooperatie, participarea la TIB reprezenta, de multe ori, punctul culminant al anului. O excursie la Bucuresti, modele noi de Dacia sau autocamioane Roman futuriste, pliante ale companiilor germane si, de ce nu,... sticla de Pepsi pe care cu greu o gaseai in alta parte. La aproape 20 de ani, lucrurile s-au schimbat. Avantajele participarii au ramas insa aceleasi.

Analiza situatiei existente

Ca om de afaceri sunteti sub presiune in fiecare zi. Oricat de multe contracte ati avea este permanent loc si de mai multe. Angajatii vor salarii mai mari, competitia e tot mai dura pe zi ce trece, noile reguli impuse de Uniunea Europeana sunt bune, dar numai dupa ce reusim sa trecem de aceasta (noua) perioada de tranzitie. In economia de piata totul se joaca pe o singura carte: marketingul. Iar mixul de marketing (format din cei 4P (produs, pret, promovare, plasament) parca nu a fost niciodata mai perfectionat decat este acum. S-au dezvoltat noi strategii de promovare, apeland la ultimele cuceriri ale tehnicii. Se vorbeste de marketing viral, de web marketing, telemarketing, campanii de Direct Mailing, campanii intr-unul sau doi pasi, oferte combinate si de blog marketing. Se concep produse de nisa si se inventeaza piete la care, in urma cu 5 ani, nimeni nu indraznea sa se gandeasca. Este evident: suntem in plin razboi! Daca inca nu ati sesizata cest lucru, e bine sa va luati cateva minute de pauza si sa va ganditi de unde veniti si incotro va indreptati. Si sa va reanalizati toate costurile generate de activitatile de promovare.
Participarea la targuri si expozitii este considerata de o parte din oamenii de afaceri ca fiind o consumatoare de timp, cu rezultate nesemnificative. Nimic mai eronat! Cu un efort financiar redus puteti da lovitura. Si nu este, in nici un caz, o exagerare!

Strategia de reducere a costurilor

De ce sa investiti zeci de mii de euro in campanii outdoor sau sute de mii in campanii radio/TV cand puteti incerca o cale mult mai simpla si mai ieftina: participarea la targuri si expozitii. Un stand de cativa metri patrati, o oferta bogata de produse, oameni competenti care sa poata oferi informatii publicului inseamna costuri de la cateva sute de euro la cateva mii (daca deplasati la expozitie utilaje speciale, costurile cresc in consecinta). Mai ales daca aveti o companie cu un profil ceva mai special (utilaje pentru constructii, masini-unelte, aditivi alimentari), a investi intr-o campanie media este un esec garantat. Indreptati-va acolo unde targetul dumneavoastra, clientul, este cu siguranta: la targuri si expozitii. Beneficiile participarii la un targ sunt imediate (directe) sau "intarziate" (indirecte).
Produsele si serviciile pe care le puteti vinde vizitatorilor la stand sunt beneficii imediate. Beneficiile indirecte sunt strict legate de ofertele pe care le distribuiti si de imaginea pe care v-o creati. Chiar si la un an de la participarea la un targ, este posibil ca un potential client sa-si aduca aminte de dumneavoastra. Iar acest mic amanunt poate fi cel decisiv in incheierea unui contract de sute de mii de euro.

Tematica manifestarilor expozitionale
Industria targurilor si expozitiilor a explodat, pur si simplu, in Romania! Daca in urma cu 15 ani puteam numara pe degete sectoarele economiei acoperite de targuri organizate in tara, astazi aveti de ales dintr-o oferta de peste 25 de tematici. Lider pe aceasta piata se mentine Romexpo, care are, pe langa experienta, si avantajul unui centru expozitional ce poate rivaliza cu cele din Europa occidentala.
In 2007, pe teritoriul Romaniei s-au organizat sau se vor organiza targuri si expozitii cu urmatoarele tematici:
- tehnologia informatiei,
- agro-zootehnie si industrie alimentara,
- medicina umana si veterinara,
- ecologie,
- constructii si instalatii,
- utilaje,
- echipamente si tehnologii pentru industrie,
- transporturi,
- bunuri de larg consum,
- mobila,
- turism,
- media si tiparituri,
- confectii, textile,
- cosmetice,
- cadouri,
- advertising.

Ca participant la un targ aveti, garantat, cel putin 5 mari avantaje:
1. puteti vinde produsele si serviciile companiei,
2. puteti vedea pe viu cum evolueaza competitia pe piata dumneavoastra,
3. puteti lansa noi produse intr-un cadru festiv, cu sute de vizitatori si presa,
4. puteti organiza promotii diverse,
5. puteti explora noi piete, analizand ofertele expozantilor.

Trebuie sa recunoasteti ca nici un alt mediu de promovare nu va ofera, la un loc, toate beneficiile de mai sus!

Actionati ACUM!
Studiati oferta de targuri din perioada imediat urmatoare si, impreuna cu responsabilul de marketing, luati decizia de participare ca expozant. Nu neglijati nici targurile ce nu se incadreaza in tematica dumneavoastra. Vizitandu-le, puteti stabili contacte pretioase.

Declaratie
"Participarea la un targ general, de consum, are doua avantaje. Intri in contact cu consumatorii si, in al doilea rand, importatorii si sectorul Horeca au acces direct la produsele noastre", Cristian Fuga, director comercial la Jidvei (www.jidvei.ro).

Targurile si expozitiile organizate de Romexpo in perioada septembrie - octombrie 2007

BIFE - TIMB (05-09.09.2007)
www.bife.ro
Targ international de mobila, produse din lemn, accesorii pentru mobila, decoratiuni interioare; masini si echipamente pentru exploatare forestiera si prelucrarea lemnului - editia a XVI-a

PRINT SHOW (19-22.09.2007)
www.printshow.org.ro
Targ international pentru industria tipografica - editia a IV-a.

ADVERTISING SHOW (19-22.09.2007)
www.advertisingshow.ro
Targ international de productie publicitara - editia a V-a.

COSMETICS BEAUTY HAIR (20-09-2007 - 23-09-2007)
www.expocosmetics.ro
Expozitie internationala de produse si echipamente pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura - editia a XIII -a

MODEXPO (20-23.09.2007)
www.modexpo.ro
Expozitie internationala de tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte si marochinarie; accesorii - editia a XII-a

TIB (02-06.10.2007)
www.tib.ro
Targul Tehnic International Bucuresti - editia a XXXIII-a, agreat UFI

INVENTIKA (02-06.10.2007)
www.expoinventika.ro
Expozitie internationala de inventii, cercetare stiintifica si tehnologii noi - editia a XI-a

TTR (18-21.10.2007)
www.targuldeturism.ro
Targul de Turism al Romaniei - editia a XVIII-a.

EXPOSPORT SI AGREMENT (18-21.10.2007)
www.exposport.ro
Expozitie internationala de produse, articole si echipamente pentru sport si agrement - editia a VI-a.

ROMHOTEL (18-21.10.2007)
www.romhotel.ro
Expozitie internationala de arhitectura, echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante - editia a XV-a

EXPODRINK (18- 21.10.2007)
www.expodrink.ro
Expozitie internationala de vinuri, bauturi alcoolice, racoritoare si echipamente de productie - editia a XI-a

3 E (18- 21.10.2007)
www.expo3e.ro
Expozitie de Electronice si Electrocasnice - editia I.

EXPOMIL (18-21.10.2007)
www.expomil.ro
Expozitie internationala de tehnica militara - editia a V-a



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport