Tags: Romtelecom, numar verde, telverde, 0800, clienti, comunicare, 0800 8XX XXX, post telefonic



Servicii avansate de telefonie

Profitul va suna mai des pe numarul verde!

Comunicarea cu clientii este, fara indoiala, unul din cele mai importante "module" ale afacerii dumneavoastra. Fara a sti ce gandesc cei ce, in definitiv, va trimit banii in cont, nu aveti sanse sa supravietuiti. Despre progres nici nu se mai pune problema. Comunicarea este, de multe ori, dificila si costisitoare. Nu si apeland la un numar verde!

Analiza situatiei existente

Fiecare produs sau serviciu pe care il vindeti provoaca o anumita reactie odata ajuns la client. Fie ca e vorba de bucurie, nemultumire sau frustrare, aceasta reactie, ajunsa inapoi la dumneavoastra, ca feedback, ar atrage dupa sine o imbunatatire a produsului/serviciului. Cu beneficiile majore ce decurg de aici.
Studiile realizate arata ca, in cazul unei nemultumiri majore legate de un produs, doar un client din sapte suna firma producatoare sau distribuitoare pentru a cere "satisfactie". In cazul invers, doar un client din doua sute suna sa multumeasca pentru ceea ce tocmai a cumparat. In ceea ce priveste garantia sau serviciile post-vanzare, aici lucrurile se schimba. Sunt oameni care suna si cer informatii, dar si oameni care prefera sa renunte la produs, din diverse motive, si sa se orienteze catre concurenta. Acesta este, de fapt, cel mai mare pericol! Intrebarea care se pune este: "de ce nu suna?" Unul din raspunsuri este dezarmant de simplu: pentru ca trebuie sa plateasca. Iar al doilea e la fel de simplu: pentru ca nu retin numerele de telefon. Din fericire, aveti la indemana un instrument foarte eficient de a intra mult mai repede in contact cu clientii dumneavoastra, reducandu-va pierderile si, fireste, crescandu-va profiturile. Este vorba de serviciul special TelVerde oferit de Romtelecom (www.romtelecom.ro).

Strategia de reducere a costurilor

Interesant este ca aceasta idee de reducere a costurilor este, in prima faza, o idee de crestere a costurilor. Acest lucru deoarece serviciul TelVerde presupune ca dumneavoastra sa preluati costurile apelului telefonic. Insa tragand linie si adunand (dupa, sa zicem, trei luni) descoperiti ca v-a crescut masiv gradul de fidelizare a clientilor (mai ales daca oferiti servicii pe baza de abonament). In acelasi timp, punand la dispozitia clientilor un serviciu telefonic gratuit, puteti sa rezolvati rapid nemultumirile acestora si, de asemenea, va puteti imediat reorienta campaniile de promovare.

Ce este TelVerde?
Cunoscut si ca "numar verde", TelVerde este un instrument de comunicare si promovare, care garanteaza vizibilitatea directa pe piata si contactele directe cu clientii. Tehnic spus, este un serviciu avansat de telecomunicatii, care permite utilizatorilor sa acceseze gratuit un numar unic de forma 0800 8XX XXX. Clientul numarului TelVerde poate fi apelat de la orice post telefonic conectat in reteaua Romtelecom sau in reteaua altor operatori de telefonie fixa. Compania dumneavoastra suporta toate costurile, de la abonament pana la fiecare apel in parte.
Avantajele pentru clientii dumneavoastra sunt evidente:
* apeluri gratuite,
* numar unic de acces la nivel national,
* modalitate usoara de a efectua apeluri telefonice.

Am amintit deja doua dintre marile beneficii pe care numarul verde vi le ofera. Lista este insa mai lunga, si redam mai jos alte cateva astfel de beneficii:
* furnizarea de informatii comerciale despre produse si servicii de orice tip,
* preluarea comenzilor si localizarea celui mai apropiat magazin (distribuitor),
* promovarea diferitelor produse, servicii sau evenimente,
* furnizarea de asistenta pentru produsele/serviciile vandute,
* numar unic de acces usor de retinut (pentru toate filialele companiei), indiferent de numarul liniilor telefonice pe care le detineti,
* atragerea clientilor regionali datorita posibilitatii efectuarii gratuite a apelului din orice zona geografica a tarii,
* organizarea unui serviciu non-stop de informatie pentru clienti (Call-center);
* satisfactie crescuta a clientilor prin optimizarea distributiei traficului (in functie de origine, data, ora).

Acest serviciu avansat de telefonie este mai mult indicat in situatia in care compania dumneavoastra face parte din segmentul:
* companii mari de consum,
* banci,
* servicii de telecomunicatii si de informatie,
* companii de vanzari,
* agentii de turism,
* servicii de transport (aerian, feroviar, maritim)
* servicii de cercetare de piata,
* companii de marketing.

Tarife TelVerde (http://www.romtelecom.ro/ro/pentru_companii/servicii_voce/servicii_avansate/telverde.html)
Lipsa de informare a dus la o perceptie gresita in privinta costurilor generate de serviciile TelVerde. Foarte multi manageri nu s-au gandit ca acest serviciu este o oportunitate pentru afacerea lor din cauza unor presupuse eforturi financiare imposibil de suportat. Ei bine, avem o veste buna pentru dumneavoastra: TelVerde este mai ieftin decat v-ati asteptat! Activarea pentru fiecare numar virtual este doar 33,41 euro, in vreme ce abonamentele lunare incep de la 22,85 de euro si ajung, in cazul "numerelor de aur", la 112,53 euro. In privinta tarifelor pe apel, e bine sa stiti ca se definesc urmatoarele paliere orare:
- tarif standard in perioada de varf: luni - vineri 08:00 - 18:00, si
- tarif redus, in afara perioadei de varf: luni - vineri 18:00-08:00, sambata, duminica si sarbatorile legale 0:00-24:00.

Numere preferentiale
Daca doriti ca toti clientii sa va retina foarte usor numarul verde, atunci e cazul sa luati in seama si oferta de numere preferentiale pe care Romtelecom a pregatit-o pentru dumneavoastra. Pentru cativa euro in plus, aveti garantia ca numarul dumneavoastra va fi foarte usor de memorat. Asadar, fata de numerele standard alocate aleator de principalul operator de telefonie fixa din Romania, puteti opta si pentru:

- numere de aur, gen 0800-00000, 0800-11111, 0800-22222, 0800-33333, 0800-44444,
- numere de argint, gen 0800-11110, 0800-22220, 0800-33330, 0800-44440.

Tot la capitolul beneficii pot fi trecute si:

- redirectionarea apelului in caz de ocupat sau nu raspunde - indrumarea apelului catre o destinatie alternativa (mesaj preinregistrat),
- rutarea in functie de timp - distribuirea apelurilor pe destinatii specifice, in functie de momentul la care acestea au fost generate,
- rutarea in functie de origine - reprezinta dirijarea apelului in functie de zona sa de origine,
- distributia apelurilor - repartizarea traficului pe destinatii,
- anunt specific de abonat - mesaj personalizat inregistrat,
- autentificare - limitarea accesului la serviciu,
- restrictionarea apelurilor de intrare - stabilirea accesului la serviciu a utilizatorilor,
- rapoarte apeluri - contorizarea apelurilor realizate.

Actionati ACUM!
Sunati la numarul gratuit 0 800 800 800. Furnizarea serviciului TelVerde se face numai pe baza de contract incheiat intre Romtelecom si dumneavoastra. In baza cererii, veti fi contactat de un agent de vanzari al Romtelecom pentru incheierea contractului.

Institutii si companii care au apelat la TelVerde
Cancelaria Primului ministru: 0800.800.300, www.gov.ro
Telefonul Copilului (sectorul 6): 0800.800.660
BRD: 0800.803.803, www.brd.ro
BCR: 0801.0801.227, www.bcr.ro
Banca Transilvania: 0800.802.273, www.bancatransilvania.ro
OTP Bank: 0800.882.288, www.otpbank.ro
Omniasig: 0800.080.722, www.omniasig.ro
Coca Cola: 0800.080.800, www.cocacola.ro
Telefonul Primarului Ploiesti: 0800.800.884



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport