Wizzair: intrebari si raspunsuri



Tags: Intrebari si raspunsuri despre zborurile Wizz Air, bilete avion, bilete ieftine



Newsletter - Bilete de avion ieftine

Special pentru dumneavoastra am facut o documentare pe site-ul Wizzair ( www.wizzair.com , nu www.wizzair.ro ) si am identificat cele mai arzatoare intrebari pe care le aveti dumneavoastra, pasagerii Wizzair. Iata-le mai jos, cu tot cu raspunsuri (sursa este cea mai autorizata: site-ul oficial Wizz Air).

Rezervari

Care este codul meu de confirmare?

Veti primi codul dumneavoastra de confirmare (PNR) in pagina de confirmare de indata ce rezervarea s-a finalizat cu succes, precum si in itinerariul trimis prin e-mail. Acesta este format din 6 caractere (incluzand numere si/sau litere). Retineti ca nu va contine niciodata cifra 0 (zero), acest caracter este intotdeauna litera „O”.

Cum pot rezerva un bilet daca nu detin card de credit?

Puteti rezerva in avans un bilet prin intermediul paginii de Internet wizzair.com sau apeland Centrul de relatii cu clientii si realizand plata numerar/prin transfer bancar la banca. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Zborurile Wizzair pot fi rezervate de asemenea prin intermediul unei agentii de turism. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Care sunt agentiile de turism partenere?

Mii de agentii de turism din intreaga Europa s-au inregistrat pe pagina noastra de Internet, va sugeram sa vizitati cea mai apropiata agentie de turism si sa intrebati de biletele Wizz Air. Chiar si agentiile care nu sunt inregistrate pot rezerva bilete pentru dumneavoastra pe pagina noastra de Internet.

Cum pot rezerva bilete pentru un grup?

Daca doriti sa rezervati bilete Wizz Air pentru un grup mai mare de 25 pasageri, va trebui sa contactati biroul responsabil cu calatoriile de grup. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Cum pot vizualiza rezervarea?

Rezervarile pot fi vizualizate/modificate utilizand optiunea „cautare rezervari” de pe pagina de Internet wizzair.com.

Catre ce destinatii aveti zboruri si cum pot vedea programul? Puteti vedea orarul zborurilor facand clic aici . De asemenea, puteti face clic pe orice destinatie de pe harta si veti fi redirectionat(a) catre orarul de zboruri specific pentru destinatia selectata.

Pot face rezervari pentru zboruri de legatura?

Wizz Air nu opereaza zboruri de legatura si prin urmare nu poate facilita transferul pasagerilor si al bagajelor acestora catre alte zboruri (fie zboruri Wizz Air sau operate de alte companii aeriene). Din acest motiv, nu ne asumam responsabilitatea pentru pierderea de catre pasageri a oricaror curse ulterioare cursei curente. Va recomandam sa asigurati un interval de timp suficient intre ora de sosire programata pentru zborul curent si ora programata pentru plecarea zborului urmator.

Unde pot gasi informatii despre cum pot ajunge la aeroport si de la ce terminale operati zborurile?

Pentru o lista completa de aeroporturi, faceti clic aici .

copii si bebelusi

Calatoresc cu un copil. Ce imi puteti recomanda pentru a face calatoria mai confortabila?

Copiii sunt mai predispusi la cauzele de disconfort cel mai des intalnite in timpul zborului, cum ar fi senzatia de rau cauzata de miscare sau durerile de urechi. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Exista reguli speciale referitoare la copiii care calatoresc?

rezervarea bilelor pentru copii

Biletul pentru un nou-nascut este la fel cu cel pentru un adult?

Nou-nascutii pana la varsta de 2 ani pot zbura contra unui tarif fix taxe fixe pentru bebelusi, stand in bratele adultului cu care calatoresc. Fiecare adult poate fi insotit numai de 1 nou-nascut. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Care este greutatea acceptata a bagajelor pentru un nou-nascut?

Nou-nascutii nu au dreptul la bagaje, cu exceptia unui carucior (transportat gratuit).

erori la rezervare

Eram aproape de finalizarea procesului de rezervare, cand am primit mesajul „Session Expired” (Sesiune expirata)? La ce se refera acest mesaj?

Din motive de securitate limita de timp pentru realizarea unei rezervari este de 30 minute. Dupa aceasta perioada, sistemul se deconecteaza automat. Daca acest mesaj apare la finalul procesului de rezervare, va rugam contactati Centrul de relatii cu clientii , specificand data si ruta de plecare pentru a verifica daca rezervarea a fost finalizata.

Am incurcat numele si prenumele in timpul rezervarii. Este o problema?

Va recomandam sa modificati pentru a evita neintelegerile de la aeroport. Aceasta nu este o modificare de nume, prin urmare nu se va aplica taxa de modificare de nume. Contactati Centrul de relatii cu clientii pentru asistenta.

Am scris gresit numele/numarul de telefon/adresa de e-mail a pasagerului in timpul efectuarii rezervarii online. Ce trebuie sa fac?

Contactati Centrul de relatii cu clientii pentru asistenta si erorile vor fi corectate.

la bord

Masa este inclusa in pretul biletului? Pot sa imi aduc propria mancare la bord?

Wizz Air este o companie aeriana low cost si nu ofera mese la bord, dar pasagerii sunt invitati sa isi aduca propria mancare sau sa cumpere bauturi racoritoare si gustari de la Wizz Café. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Pot sa imi aduc laptopul la bord?

Da, dar retineti ca greutatea acestuia este inclusa in limita de 10 kg pentru bagajele de mana si trebuie oprit in timpul decolarii si aterizarii.

De obicei, am probleme in avion cu spatiul pentru picioare, deoarece sunt inalt. Pot rezerva un scaun cu mai mult spatiu pentru picioare?

Da, pasagerii pot rezerva scaune cu spatiu suplimentar pentru picioare. Faceti clic aici pentru mai multe detalii.

Am auzit ca nu alocati locuri, cu toate acestea as dori sa stau impreuna cu familia. Este posibil?

Wizz Air nu ofera locuri rezervate, dar puteti plati pentru imbarcare cu prioritate si puteti fi printre primii care se imbarca la bordul aeronavei. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Ce trebuie sa stiu despre calatoria femeilor insarcinate?

Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Pot sa imi aduc propriile medicamente la bord?

Da, medicamentele pot fi aduse la bord. In conformitate cu reglementarile UE privind bagajul de mana daca medicamentul este sub forma lichida si volumul depaseste 100 ml, trebuie prezentat un certificat din partea doctorului care sa confirme ca medicamentul este absolut necesar pentru calatorie.

Oferiti asistenta pentru deplasarea pasagerilor cu dizabilitati?

Da. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Utilizez un scaun cu rotile. Cum trebuie sa solicit asistenta si transport pentru scaunul meu cu rotile?

Faceti clic aici pentru mai multe informatii

Pot calatori impreuna cu animalul meu de casa?

Wizz Air nu transporta animale vii, cu exceptia cainilor insotitori cu un pasaport pentru animale de companie prezent si cu conditia ca respectivul caine insotitor sa fie inclus in schema.

plata:

Pot rezerva bilete cu orice fel de card de credit/debit?

Wizz Air accepta pentru plata carduri de credit si debit Visa, Visa Electron, American Express, MasterCard, Diners Club si Switch/Solo/Maestro. La costul total al rezervarii va fi adaugata o taxa de administrare a platii.

Retineti ca anumite banci emitente de carduri nu permit utilizarea cardurilor VISA Electron pentru achizitii pe Internet.

Achizitionarea online a unui bilet este o operatie sigura?

Depunem toate eforturile, inclusiv prin adoptarea de masuri tehnice si de securitate rezonabile, pentru protejarea si pastrarea in siguranta a datelor dumneavoastra personale si pentru a le proteja de accesul si utilizarea neautorizate si de modificarea sau stergerea neautorizata. Acordam o atentie speciala transmiterii in siguranta a datelor personale si financiare. Aceste date sunt transmise de la computerul dumneavoastra la serverul alocat rezervarilor Wizz Air prin canale criptate cu ajutorul tehnologiei de varf Secure Socket Layer (SSL).

Mai mult, oferim servicii noi de securitate online pentru detinatorii de carduri VISA si MasterCard.

Prin verificarea efectuata de retele de coduri de siguranta VISA si MasterCard Secure Code, puteti inregistra o parola suplimentara pentru cardul de credit. Astfel, veti ajuta la preintampinarea achizitiilor neautorizate cu cardul dumneavoastra de credit, ceea ce inseamna ca puteti efectua achizitii online beneficiind de siguranta suplimentara si de liniste sufleteasca. In timpul verificarii, in cazul in care banca dumneavoastra participa la acest program de securitate, vi se va cere sa va inregistrati in una dintre aceste scheme. Tot ce aveti de facut este sa urmati instructiunile online pentru a va configura noua parola. Unele banci ofera o optiune de inregistrare ulterioara, dar altele vor insista sa va inregistrati imediat pentru a putea incheia tranzactia online. Aceste scheme de siguranta vor deveni obligatorii in curand pentru toti detinatorii de carduri. Daca aveti intrebari despre schemele de siguranta sau despre optiunea pe care urmeaza sa o faceti, contactati direct emitatorul cardului.

anularea sau modificarea unei rezervari

Am rezervat un loc pentru un zbor, dar nu mai pot face deplasarea. Pot anula rezervarea?

GCC 6.5.1.

Cum pot schimba numele unui pasager? Cat ma costa?

Modificarile

bagaj

Pot sa imi aduc propriul PC la bord?

Deoarece limita pentru dimensiunile bagajului de mana este una stricta si, de obicei, PC-urile depasesc aceasta limita, recomandam pasagerilor nostri care doresc sa transporte un PC sa achizitioneze un loc suplimentar pentru bagajul special.

Limita de greutate de 20 kg se refera la fiecare obiect sau la bagajul in intregime?

Limita de greutate a bagajului inregistrat este de 20 kg in total, indiferent de numarul de articole inregistrate. Pasagerii trebuie sa plateasca o taxa de greutate pentru bagajul in exces pentru fiecare kg peste aceasta limita. Acum este posibil sa se achizitioneze online permisul pentru transportul greutatii suplimentare si se poate economisi pana la 70% fata de pretul taxat de aeroport. Faceti clic aici pentru mai multe informatii.

Am bagaje foarte grele si/sau de dimensiuni foarte mari.

Apelati la Centrul de relatii cu clientii .

Care sunt restrictiile cu privire la bagajul de mana?

Pentru a citi reglementarile de securitate privind bagajul de mana pentru toti pasagerii care pleaca de pe aeroporturi din UE, faceti clic aici .

Pot transporta obiecte fragile si/sau cu forme neregulate?

GCC: 14.4.1.

Pot transporta un instrument muzical?

bagaje speciale transportate in cabina

Pot lua cu mine echipamente sportive, de exemplu o bicicleta?

echipamentul sportiv

Cum pot adauga obiecte suplimentare de bagaj la punctul de inregistrare la un moment ulterior?

Pentru a adauga obiecte suplimentare la bagajul inregistrat contactati serviciul de relatii cu clientii sau platiti pentru bagajul suplimentar la aeroport.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost deteriorat in timpul calatoriei?

GCC: 18.1.3.

GCC: 18.1.6.

In acest caz, respectati urmatoarea procedura:

Marea Britanie

Reparatiile si inlocuirea bagajelor (daca bagajul nu mai poate fi reparat) in Marea Britanie sunt efectuate exclusiv pe cheltuiala noastra de catre OCS. Cererile privind bagajul deteriorat care nu sunt procesate de OCS nu vor fi acceptate.

Agentul nostru pentru tratarea acestui tip de probleme va completa un Raport privind neregularitatea proprietatii (PIR) si va va inmana documentele relevante completate pentru ca dumneavoastra sa puteti aranja repararea bagajului. Contactati OCS la numarul de telefon gratuit (0800 7835591) pentru a aranja preluarea bagajului dumneavoastra deteriorat. OCS va factura Wizz Air direct pentru costul reparatiilor sau al inlocuirilor.

UNGARIA

Reparatiile sau inlocuirea bagajelor sunt efectuate de „Javítóház Bt.” sau de „Viandi Kft.”. Bagajul dumneavoastra va fi reparat in maxim 10 zile sau va fi inlocuit imediat daca este deteriorat fara a mai putea fi reparat. Daca destinatia finala este in afara Budapestei, puteti trimite bagajul dumneavoastra si veti primi bagajul reparat sau unul nou prin posta, gratuit. Pentru a aranja reparatia sau inlocuirea gratuita, trimiteti documentul PIR, eticheta bagajului si cardul de imbarcare partenerilor nostri.

Javítóház Bt.

Adresa: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6/a.

Program de lucru: 10:00-18:00 luni-vineri si 09:00-12:00 sambata

Numar de telefon: +36 1 313 0552

Viandi Kft.

Adresa: 1134 Budapest, Lehel út 11.

Program de lucru: 09:00-17:00 luni-vineri

Numar de telefon: +36 1 412 0285

POLONIA

Reparatiile si inlocuirea bagajelor (daca bagajul nu mai poate fi reparat) in Polonia sunt efectuate exclusiv pe cheltuiala noastra de catre PS.Services. Cererile privind bagajul deteriorat care nu sunt procesate de PS.Services nu vor fi acceptate.

PS.Services (Program de lucru 09:00-17:00 luni-vineri)

Numar de telefon: +48 516827949

Tel/fax: +48 22 5002852

Adresa de e-mail: ps.services@oa.pl

PS.Services va factura Wizz Air direct pentru costul reparatiilor sau al inlocuirilor

ALTE TARI

Va vom rambursa costul in mod corespunzator pe baza chitantei atasate cererii dumneavoastra care trebuie trimisa departamentului de Relatii cu clientii Wizz Air in cel mult 1 luna. Pentru a procesa cererea, trimiteti-ne:

  • o copie a Raportului privind neregularitatea proprietatii (PIR) emis la aeroport;
  • o copie a itinerariului dumneavoastra sau codul rezervarii;
  • o copie a etichetei bagajului si a dovezii de plata pentru bagajul in exces, daca este cazul;
  • o copie a permisului de imbarcare;
  • chitante ale reparatiilor aduse bagajului; sau
  • declaratie scrisa de la un atelier de reparatii care confirma ca bagajul dumneavoastra nu mai poate fi reparat;
  • contul dumneavoastra bancar international (numar IBAN), numele bancii si numele titularului contului.

Retineti ca nu ne asumam responsabilitatea deteriorarilor minore ale bagajului dumneavoastra (precum zgarieturi, murdarie, pete, urme de lovituri, etc) rezultand din uzura si deteriorarea normala sau din afectarea datorata apei a bagajelor care nu sunt impermeabile.

Retineti ca indiferent de zona in care este deteriorat bagajul si, prin urmare de zona care necesita reparatii, trebuie sa raportati deteriorarile inainte de a parasi zona de sosire a aeroportului si trebuie sa obtineti documentul PIR de la Agentul nostru insarcinat cu tratarea cererilor. In cazul in care nu respectati aceasta cerinta, nu suntem responsabili pentru deteriorarea bagajului dumneavoastra. In cazul in care bagajul dumneavoastra nu soseste odata cu avionul dumneavoastra si il primiti deteriorat, trebuie sa completati un raport scris privind deteriorarea in termen de 21 de zile dupa ce bagajul v-a fost pus la dispozitie.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost deteriorat in timpul calatoriei sau daca lipsesc obiecte, dar nu am raportat imediat acest lucru, la aeroport?

GCC: 18.1.3.

Ati incasat o taxa de bagaje de doua ori mai mare decat numarul de bagaje pe care l-am rezervat. De ce?

Taxa pentru bagaje este platita pentru fiecare bagaj, pentru fiecare zbor. Prin urmare, daca ati rezervat un zbor intors si un bagaj pentru verificare, aveti de platit 2 taxe pentru bagaje.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost pierdut?

GCC: 18.1.2. and GCC 18.1.4.

servicii

Cui trebuie sa scriu daca vreau sa formulez o plangere privind serviciul de transfer cu autobuzul?

Noi actionam doar ca intermediar intre pasageri si aceste companii. Prin urmare, contactati-le direct mentionand codul rezervarii si numarul de voucher. Faceti clic aici pentru a contacta serviciile de transfer.

Pot cumpara o Asigurare de zbor Wizz Air dupa rezervarea biletului?

Din nefericire raspunsul este nu, asigurarea trebuie achizitionata la momentul efectuarii rezervarii.

contactati-ne

Unde pot gasi Conditiile generale de transport Wizz Air?

Conditii generale de transport pentru pasageri si bagaje

Cum pot contacta Centrul de relatii cu clientii ?

Contactati-ne

Nu pot contacta Centrul de relatii cu clientii . Numarul este corect?

Suntem siguri ca toate numerele Centrului de relatii cu clientii functioneaza corect, deoarece primim mii de apeluri zilnic. Centrul de relatii cu clientii Wizz Air poate fi accesat prin numere cu tarif special. Avem un numar de telefon separat pentru fiecare tara in care operam, deoarece numerele cu tarif special pot fi apelate doar din interiorul tarii. Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, daca aveti dubii contactati furnizorul dumneavoastra de servicii.

Unde pot trimite plangeri?

relatii cu clientii

inregistrare

Ce se intampla la biroul de inregistrare?

Agentul de inregistrare va va cere sa va legitimati, sa prezentati codul rezervarii si documentele de calatorie valide. Bagajul dumneavoastra inregistrat va fi cantarit si trimis la cala de bagaje a aeronavei. La final, va fi emis cardul de imbarcare.

Care sunt documentele de care am nevoie pentru a calatori cu Wizz Air?

Documentele de calatorie

Unde trebuie sa merg la aeroport daca am nevoie de asistenta speciala?

Daca nevoia de a fi asistat a pasagerului a fost inregistrata la momentul rezervarii, serviciile de la sol vor fi instiintate si vor actiona corespunzator. Faceti clic aici pentru mai multe detalii. (sursa: www.wizzair.com)



căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport