In mod firesc, un om de vanzari excelent este cel care vinde foarte bine, atat catre vechi clienti, cat si catre “cold names” (potentiali clienti). Este increzator in fortele proprii si nu ... [mai mult]

  Succesul in vanzari tine, in principal, de determinarea fiecaruia, de cunostintele pe care le are si de lista de potentiali clienti pe care a obtinut-o de-a lungul cercetarilor sale ... [mai mult]

  Iata o intrebare cel putin interesanta! Aşa cum, atunci cand realizati o oferta, va ganditi foarte serios cui o adresati, care este publicul sau tinta (target, cum i se spune mai nou), ... [mai mult]

  Drumul de la sah la sah-mat Mai, 1972. Meciul secolului (ca tot se foloseste sintagma). Campionul mondial de sah, rusul Boris Spaski isi apara titlul in fata unui tanar rebel, americanul ... [mai mult]

7 strategii pentru a conduce o discutie dificila

  Un lider bun se cunoaste dupa capacitatea de a-i insufleti pe ceilalti. Este important ca el sa se poata baza pe o echipa care sa fie implicata in urmarirea obiectivelor companiei. ... [mai mult]

  1. Care sunt nevoile si dorintele potentialilor clienti? 2. Ce tipuri de produse vor satisface aceste nevoi si dorinte? 3. Cine sunt clientii pe care ii servim acum? 4. Care ar trebui ... [mai mult]

  Cu siguranta, in activitatea dumneavoastra de om de vanzari, v-ati pus si aceasta intrebare. Ce raspuns v-ati dat? Ati identificat motivele pentru care oamenii cumpara produse si servicii? ... [mai mult]

  (articol publicat in Consilier Manualul Directorului de SRL editat de Rentrop&Straton ) Telemarketing. Vorba dulce, mult aduce! Intr-o perioada in care ... [mai mult]

Pagina: Inapoi 1 2

căutare personalizată






RSS 2.0 - Campeanu.ro Flux RSS | Ajutor

E-@ltfel Romania | Marketing online | Controlul si reducerea costurilor | Corespondenta de afaceri | Strategii de vanzari | Stirea zilei | Bilete avion ieftine | Sport